Sponsorbrief

4 februari 2019 - Muizenberg, Zuid-Afrika

Beste vrienden en familie,

Zoals u/jij wellicht al weet ben ik momenteel een Bijbelschool aan het volgen. In deze school bestudeer ik intensief al de 66 Bijbelboeken binnen 9 maanden. We kijken naar de schrijver, de ontvanger(s), in welk licht van significante gebeurtenissen het boek geschreven is en het doel van de schrijver. Dit alles om van elk boek een overzicht te krijgen in wat de auteur probeerde duidelijk te maken. Als we deze boodschap hebben gevonden, passen we deze uiteindelijk toe in ons dagelijkse leven. Zo kan de boodschap van de Bijbel ons leven veranderen, zodat we meer en meer op Jezus gaan lijken, Hem beter begrijpen en een betere relatie met God krijgen.

We zijn in het tweede termijn beland, hebben onlangs het Nieuwe Testament afgerond (op Mattheus en Openbaringen na, hier sluiten we de school mee af), en zijn aan het Oude Testament begonnen. Momenteel zijn we met Exodus bezig. Het is echt een zegening om Gods karakter te leren kennen door het Oude Testament heen. Hij is een getrouw en genadig God.

Nu bestaat deze school uit 3 termijnen. Ik heb mijn eerste en tweede termijn kunnen betalen, maar ik kom voor het laatste termijn nog te kort. Dit gaat om een bedrag van €1.500,-. Mijn vraag was of u naast gebed ook mij zou willen sponsoren en zo mij de kans wilt geven om deze school af te maken zodat ik een stevige fundering mag hebben in Gods woord voor de rest van mijn leven.

Mocht u iets over willen maken, dan kan dat naar de rekening van Stichting New Generation        NL53 RABO 0157 8155 79 t.n.v. ‘EFT’. Op deze manier heeft u de mogelijkheid om geld terug te vragen van de belasting. Maakt u uw gift liever direct naar mij over? Dan kunt u mailen naar [email protected] voor mijn bankgegevens.

Geef met een vrijwillig hart, niets is verplicht. “Laat ieder doen zoals hij in zijn hart voorgenomen heeft, niet met tegenzin of uit dwang, want God heeft een blijmoedige gever lief.” (2 Korinthe 9:7 HSV)

Hartelijk dank voor uw/jouw medeleven en Gods zegen toegewenst,

Evert-Floor